Fredag + Lördag

Hej bloggen!
Igår var jag och Hannah i Malmö. Vi åkte in till Malmö med tåg nån gång på förmiddagen och sen shoppade vi lite snabbt på Gina Tricot. Egentligen hade jag inga pengar till att shoppa nåt, så Hannah var envis och köpte en tröja till mig, trots att jag sa nej.
Hon är så underbar. Världens bästa vän.
Efter Gina Tricot så stack vi till hennes frisör, där hon först klippte sig, och sen färgade utväxten. De tog två och en halv timme... Men det blev i alla fall jättebra.

Efter det stack vi till hennes mammas affär och hängde där lite, och sen åt vi på donken. Mums!
Tillslut gick vi till Royal och kollade på Breaking Dawn del 2. Riktigt bra. Fast Hannah fick lite skrattanfall mitt i filmen, haha.
Så det var jättekul.
Efter filmen tog vi tåget hem till hennes igen och så sov jag där tills idag.
Och idag har vi bara tagit de lugnt, men när jag kom hem satte jag igång att jobba och plugga inför provet på fredag som jag knappt kan något om. Panik.
Sexualkunskap, hehe.

Aja, hoppas att eran fredag och lördag har varit gutt.
Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback