I sängen

Hej bloggen
Ligger just nu i sängen efter en timmes läsande. Har kommit igång rätt bra med läsandet, och det är ju ganska kul om man bara har en bra bok, vilket jag har nu.
Den heter "Sommar för evigt" och är den sista boken i en serie kan man säga, fast har bara läst tvåan och nu denna, hehe. Den är faktiskt bra. Den handlar om Belly som är tillsammans Jeremiah, och han friar till henne efter att hon fått reda på att han har varit otrogen. Belly förlåter honom och säger ja, men hennes känslor för Jeremiahs bror Conrad finns fortfarande kvar. Boken handlar verkligen om kärlek och om vem Belly i slutändan ska välja Conrad eller Jeremiah, så det ska bli spännande att få läsa slutet.

Idag var det även sista redovisningsdagen i skolan och jag redovisade 4 steg. Två i svenska - 20 & 21, ett i franska - 3 och ett i engelska - 23.
Allting gick ganska bra, och jag hoppas att jag får hyfsade betyg denna terminen, minst C, tack.
Efter skolan gick jag med Hannah på stan för att hon skulle köpa ansiktsfärg till volleybollsturneringen på fredag. Hennes lag ska vara Sverige kan man säga. Jag tror att mitt lag ska vara typ manga eller något, men jag vet inte riktigt. Ska snacka med laget imorgon.
Sen stack vi till Espresso House där Hannah bjöd på en Vanilla Latte med två påsar socker. Mums! RIktigt gott, älskar det. Efter det, typ vid halv fyra tiden så tog Hannah tåget och jag fick bege mig till Nova Kliniken där jag skulle vaccinera mig eftersom jag ska på semester snart.
Sprutan gjorde ont.. Men jag överlevde.
Jag fick lite godis av pappa efter, så då kändes det bättre. Efter Nova Kliniken åkte pappa och skulle kolla på ett hus, så jag och syrran satt i bilen och väntade under tiden, och det var då som jag började läsa i boken. Så det var ganska mysigt och hela dagen har varit mysig.
Ohh! Och när jag kom hem så hade min rengöring kommit, eftersom mamma beställde hem det i söndags, så nu kan jag ÄNTLIGEN tvätta ansiktet ordentligt så att alla mina finnar kan försvinna, tack. Lägger kanske upp en bild på det imorgon.
Härligt, men nu ska jag sova i alla fall, godnatt.
Hoppas eran dag också har varit bra, även fast snön tar över världen..

Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback