Jobbar

Hej bloggen!
Sitter just nu och jobbar med lite svenska. Jag känner att jag ligger lite efter i det och måste få steget klart så att jag kan redovisa det senast på Tisdag nästa vecka. Har lite smått panik.. 
Jag fick åka hem från skolan idag, mitt under tiden vi skrev prov. Min mage gjorde så otroligt ont och jag kunde verkligen inte koncentrera mig på provet, därför tog jag bussen till sövdeborg, där mamma sen kom och hämtade mig. 
Jag får göra klart provet imorgon. Det var så störigt, för jag ville verkligen bli klar med det och jag kunde allt, men det gick bara inte när jag inte mådde bra. 
Sen påväg hem från sövdeborg kände jag att jag fick huvudvärk också, not good.. 
Innan vi körde enda hem, åkte vi in på tempo och handlade bullar och jag fick t.om. en julia tidning. Yey. 
Så den satt låg jag och läste i soffan när vi kom hem och sen kollade jag på film under tiden jag åt min bulle. Faktiskt ganska skönt, men nu när jag kände mig bättre, tyckte jag att det var dags att ta itu med jobbandet lite, eftersom jag ändå missade hela dagen idag. 

Önska mig lycka till med svenskan, för de går inte så värst bra, haha. 
Puss Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback