Pluggar

Hej bloggen.
Just nu är det bara plugg plugg plugg för min del. Har prov på tisdag, två inlämningsuppgifter tills på torsdag och så kom jag nyss på att jag hade glömt bort att vi hade en inlämningsuppgift som vi skulle gjort på vår hemstudiedag i fredags som ska in på tisdag också.
Har lite smått panik, men jag tror att jag och Hannah gör den tillsammans imorgon, hehe.

Var på konfa innan idag. Vi var i kyrkan på gudstjänst, och det var ganska tråkigt faktiskt. Vi bara satt där och lyssnade..
Sen åkte jag och mamma hem och så började jag plugga medans syrran och pappa gjorde lussebullar, mums.
Så de blir väl att fika lite sen efter maten under tiden vi kollar på älskade solsidan.

Hoppas er dag har varit awesome, för de har inte min...
Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback