19e November

Hej bloggen!
 
I skolan idag var det faktiskt ganska roligt. Vi kollade ju som sagt på den filmen som heter "kärlekens mirakel" och den var lite konstig. Tydligen så har vi alla varit en liten sak med en svans som har tävlat mot andra liknande genom att komma till ens mage och ja. Helt jättekonstigt och emellanåt lite snuskig, fast en väldigt fascinerande film ändå. Ganska imponerande hur de kan ha filmat allting, hur fostret växer i magen och blir till ett barn. 
Intressant. 
Sen på eftermiddagen hade vi labb i cirka en timme, där vi fick känna, dra, lukta och till och med smaka på kondomer. De smakade och luktade faktiskt olika. Vissa smakade och luktade vanilj, vissa jordgubb och vissa choklad. Jag gillade jordgubben bäst faktiskt och den var faktiskt mest tänjbar också, så det var bra.
Vad vi även gjorde var att se hur mycket vatten en tampong suger upp och det var någon som hade beräknat att tamponger sög upp 75 milliliter, vilket är ganska mycket. 
Men ja, så har i alla fall min dag varit. Annars har jag bara haft kul med Hannah som har kommit tillbaka från England och jag fick ett jättefint armband av henne som hon hade köpt där, lägger in en bild sen samtidigt som outfiten för dagen. 
 
Enjoy.
Puss Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback