Dåligt uppdaterat

Hej bloggen!
Det var ett par dagar sedan jag skrev något inlägg, och jag är ledsen för det. Känner ingen inspiration plus att jag inte har mått så bra, så jag har mest degat framför tv:n.

Igår blev det ingen tennis. Pappa kände sig inte bra i ryggen, så vi stannade hemma. Det var tur det, för senare mådde inte jag så bra heller och idag stannade jag hemma pga magont.
Inte kul. har missat franskan båda dagarna denna veckan. Skulle ju ha kollat klart på den konstiga mangafilmen idag..

Imorgon blir det förhoppningsvis skola. Jag måste i alla fall försöka med tanke på att jag måste redovisa mitt engelska steg och så måste jag öva inför musikredovisningen.
Har mycket att göra, så det går inte att missa fler dagar nu innan jullovet.

Jag hoppas i alla fall att ni mår bra och att eran dag har varit bra.
Puss Julia ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback