Design + My day

Hej bloggläsare & bloggen!
Håller just nu på med designen till bloggen. Det tar verkligen all energi ur mig, men jag försöker att göra den så snygg som möjligt. 
Vad tycker ni än så länge? Jag tänkte fortsätta till helgen, för dagarna blir fulla nu. Ska träffa Hannah nästan varje dag, så det blir inte så mycket tid till att fixa i bloggen. 
 
Idag var jag i alla fall i skolan. Jag läste klart min bok. Twilight, ni vet säkert mycket väl vilken det är. Tyvärr så blev det ingen idrott för mig idag. Jag hade ont i huvudet och mådde inte så bra, men det var väl tur det, för jag orkade verkligen inte att ha idrott idag. 
Istället stannade jag kvar i skolan och kollade på någon film som jag missade igår med Hannah och så kollade vi på lite One Direction klipp. Det var ganska mysigt, hehe. 
Efter skolan kom mamma och skjutsade hem mig. Riktigt skönt. Hon skjutsade mig i morse också! 
Och när jag kom hem tog jag ett rejält mellanmål, städade sen hos kaninerna och sen trodde jag att jag skulle på tennis, men det blev inte så. Pappa hade fortfarande ont i ryggen, så han vill vila sig så att det inte blir värre. Jag förstår honom, men det var synd att det inte blev träning idag.. 
Istället började jag skriva på novellen och så kollade jag lite på tv. 
 
Hoppas att eran dag har varit bra.
Puss Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback