Fortfarande sjuk

Hej bloggen!
Som rubriken säger, fortfarande sjuk. Jag tänkte först gå till skolan idag fastän jag i morse kände att jag ahde ont i magen, fast sen blev det värre så jag fick stanna hemma idag. Typiskt, för jag ville verkligen till skolan. Jag känner att jag har varit borta så mycket och jag har missat flera tisdagar nu. 
I eftermiddag skulle jag egentligen på konfirmation också, men det blev inte så. Låg hemma i soffan och kollade på tv i min ensamhet. Mamma var iväg i Malmö, så jag fick vara hemma själv hela dagen. 
Ganska skönt, men ändå jobbigt när man inte mår bra. 
 
Imorgon blir det förhoppningsvis skola och när jag kommer hem måste jag snabbt städa hos kaninerna, för där ser för hemskt ut.. Efter det blir det tennis med min fader. Har saknat tennisen nu i två veckor, eftersom vi inte spelade förra veckan, så det ska bli kul. 
Ska även ha idrott imorgon. Blä! Fast egentligen är det ganska kul, för just nu har vi volleyboll med tanke på att vi tränar inför volleybollsturneringen som är den 14 December, tror jag. Och volleyboll är ganska kul faktiskt. 
 
Jag vet att jag skrev i söndags att jag skulle skriva en recension på Skyfall som jag såg, och hade därför tänkt skriva den nu. 
Så vi hörs om en stund igen. 
Puss Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback