I sängen

Hellu.
Ligger just nu i min sköna och mysiga säng och bara har de hur bra som helst.
Fast ifsäg så är jag väldigt hungrig, men jag tror att vi ska äta snart. Jag hoppas i alla fall det för jag svälter här!

Idag har jag nästan bara städat och kollat på film. One Tree Hill, of course! Världens bästa serie.
Det är så sjukt spännande nu, jag fick låna systers data, så har degat framför datorn i hennes säng idag. Riktigt skönt att få bara ta det lugnt en helg.
Innan idag var även jag och pappa och hyrde en film som heter 21 Jump Street, så den ska vi kolla på ikväll. Enligt bästa vän, Nelly, ska den vara jättebra, Channing Tatum är ju med i den.

Men ni får ha det så bra, för nu ska jag gå ner och se om maten är klar.
Enjoy.
Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback