People who fight

Hey alla vackra!
 
Idag har varit en rätt chill dag faktiskt. Gick upp vid 6 tiden (inte så chill), sen tog jag bussen vid 7 och kom till skolan tidigt, som vanligt.
I skolan har jag bara jobbat lite med matte och sen redovisat det samt ångmaskinen. Matte redovisningen gick bra, men ångmaskinsgrejet gick inte lika bra.. Aja. "What are you going to do?" Blev i alla fall godkänd.
Sen gick vi och niorna och kollade på nån sorts dansföreställning som var helt okej. Lite skum, men ändå ganska rolig emellanåt.
När den var slut tog jag 6:an med Nelly, Moa S och Carmen och sen tog jag Nelly och hennes syster 341 tillsammans och så.
När jag kom hem så satte jag mig framför tv:n och kollade på EMA från igår som jag hade spelat in. Justin, Taylor och One Direction vann priser. Wihoo. Faktiskt ganska rolig och intressant gala eller vad man kallar det.
 
Imorgon blir det konfa efter skolan och det hoppas jag ska bli kul. Vi gör faktiskt ganska roliga saker där ändå, istället för att bara läsa psalmer och sånt tråkigt. Så det är bra.
 
Sen har jag funderat på att skriva på en novell här i bloggen också som jag skriver på när jag känner för det. Lite ibland. Vad tycker ni? Tycker ni att jag ska göra det? Isåfall får ni kommentera vilken kändis ni vill att den ska handla om och lite sånt.
 
Enjoy.
Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback