Pluggat

Nu har jag precis pluggat lite med svenska. Jag hade lite kvar som jag skulle renskriva, så nu kan jag snart redovisa mitt steg. På mitt steg har jag skrivit ett reportage, en artikel och en krönika och det var en krönika som jag nyss skrev klart. Jag hoppas verkligen att den blev bra och att min lärare gillar den, hehe.
Sen blir det bara att göra projektprov, läsförståelse. Hatar det, men det måste göras.
 
I alla fall, idag hade vi idrott i skolan. Vi hade både basket, innebandy och badminton. En bana med baske, en bana med innebandy och en bana med badminton. Sex olika lag som skulle möta varandra.
Det gick faktiskt ganska bra, eftersom mitt lag vann alla matcher, förutom den sista, för då blev det lika. Men det var faktiskt ganska kul, men jobbigt.
När jag sen kom hem idag så satte jag mig ner framför tvn och åt lite mellanmål, fastän klockan var fyra, men ändå. Sen kom pappa hem och vi åkte till tennisen. Kul kul!
 
Imorgon ska vi börja med sexualkunskap i skolan och det inleds med en trevlig film. Härligt. Detta lär bli intressant.. Och förhoppningsvis ska vi ha bild också. Älskar bild, det är så kul. Ibland, när vi har någonting som man ska rita, annars inte så kul.
Sen blir de ju franska också, yey! Så de kommer antagligen och föroppningsvis bli en rolig dag imorgon med my lovely friends.
 
Hoppas att eran dag har varit grym, för det har min.
Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback