Running

Hade tänkt att jag skulle börja lägga in en låt för varje inlägg så att ni kan ha musik igång under tiden ni läser, om ni vill? Säg gärna vad ni tycker. 
 
I alla fall så var jag ute och joggade en lite runda med mamma för cirka fyrtiofem minuter sedan. Vi joggade bara i en halvtimme. Vi var trötta och orkade inte så mycket idag. Söndagar är alltid så dryga. Det enda roliga på söndagar är solsidan som börjar klockan åtta, men nu är den slut. Istället är det Beck på tv:n, men den är dåligt så jag orkar inte kolla på den. 
Jag smsar hellre med min bebi som precis har kommit hem från England. Har saknat henne sjukt mycket, så jag längtar tills imorgon, då jag får träffa henne. Wihoo!
Imorgon ska vi även kolla på en film i skolan inom kursen som heter "kärlekens mirakel". Antagligen en film om hur barnet utvecklas i magen när man är gravid, osv. Det blir väl kul antar jag. Sen måste jag till bibblan efter skolan för att hitta en engelsk bok till steg tjugotre. Det ska vara en bok som finns i film också, något tips?
Jag hade tänkt mig en romantisk, typ Dear John eller The Notebook, men jag vet inte. Jag får se vad dom har. I värsta fall får jag ta något Harry Potter, fast de är väl också bra antar jag. Tycker bara att de är lite för tjocka för mig. Jag är inte direkt någon läsmänniska.. 
 
Och mitt betyg på denna helgen måste nog vara en 9/10 ändå. Jag tyckte att det var skönt att bara ta det lugnt en helg utan att göra något speciellt. Bara ta det lugnt med familjen och kolla på film och äta godis. 
Nästa helg hoppas jag ändå på att träffa någon kompis och shoppa eller kolla på bio eller något annat kul. Jag tänker höra med my besties om dom vill hitta på något. 
Hoppas eran helg också var mysig och trevlig. 
Enjoy.
Puss Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback