Sjuk

Idag har varit en väldigt lugn dag. Har varit hemma på grund av mag ont, så ingen skola för mig idag. Missade min franska och spanska, men det är tur att vi har språk en gång till i veckan.
Eftersom att jag har varit hemma hela dagen så har jag kollat färdigt på en av mina favoritserier One Tree Hill. Eller ja, jag kollade klart på hela tredje säsongen. Det finns cirka 8 säsonger eller något, så jag får väl önska mig fjärde säsongen i julklapp eller nåt. Serien är riktigt bra och spännande. Love it!
Mer än så har jag inte gjort. Bara legat under vår nya sköna usa filt och myst framför tvn. Och sovit förstås.
 
Men imorgon blir de nog skola för mig igen och då ska vi ha idrott, kul.. Idrott är inte direkt mitt roligaste ämne. Det är snarare typ franska, bild och biologi. Men det går.
Sen vet jag inte om jag ska redovisa klart ångmaskinen och hur den fungerar och så. Aja, får plugga lite till det nu ifall det blir att jag ska redovisa, för egentligen skulle jag gjort det idag, men det blev ju inte så.
 
Sen på fredag ska jag nog hem till älskade Hannah efter skolan och så ska hon kanske färga mitt hår mörkare. Lite röd/brunt och så äter vi även och så hos henne och sen sticker vi till gården ett par timmar och sedan sovér vi över hos mig tills på lördag. Det blir säkert jättekul och mysigt. Det är alltid lika kul att träffa Hannah. Saknade henne lite idag eftersom jag var hemma, men jag saknade även Nelly och Filippa.. Och Emelie som jag åkte hem ifrån i söndags. Henne saknar jag jättemycket. Vi hade en jättemysig helg tillsammans med en massa skratt och godis. Haha.
 
I alla fall, så ska vi nog äta nu så jag får gå ner och se om maten är klar. Hörs.
Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback