So sick

Bara för att rubriken ovanför är samma som en låttitel så länkar jag låten
 
 
Men jag är i alla fall inte "so sick of love song" som han Ne-Yo är i låten, jag är bara sjuk. Ont i magen och illamående. Eller jag mår hyfsat bra just nu, det var mer innan idag som jag inte mådde så bra.
Eftersom jag inte mådde bra idag så var jag hemma från skolan. Piss egentligen, för jag älskar fredagarna. Dom är alltid så roliga. Först har vi spanska, sen svenska, lunch och sen på eftermiddagen har vi antingen musik eller idrott. Låter kanske inte jättekul, men det är faktiskt roligt på fredagar.
Och egentligen skulle jag ha redovisat både svenska steg 20 och engelska steg 22 idag, men det blev ju inte så nu.
Istället har man då varit hemma hela dagen och bombat mig själv med One Tree Hill avsnitt i vår mysiga soffa med vår härliga usa filt från ullared.
 
Just nu är jag hemma själv och sitter och kollar på tv samtidigt som jag skriver här på bloggen. Pappa är och lämnar av min syster hos vår farbror och hans tjej, för hon ska passa våra kusiner. Fast sen kommer pappa hem och då ska han ha köpt med sig Ben & Jerry glass också! Mums!
Mamma är på yoga och kommer att vara där ett tag till, tills lite senare ikväll, så ja.
Ikväll blir det x-factor också. Vem hejar ni på? Jag hejar i alla fall på Isak och Malcolm. Dom är riktigt bra! Och de har olika stilar som de sjunger på, men de är därför jag hejar på båda. Jag tror att dem kommer att stanna kvar länge i tävlingen faktiskt, och om ni undrar så tror jag att Alexander åker ut idag. Jag hoppas i alla fall det, för hans nummer är otroligt tråkiga.
Vem tror ni åker idag och vilka två står i duellen?
 
Nu ska jag i alla fall kolla vidare på tv:n, för de är A.N.T på Disney Channel, och det är bra, så vi hörs!
Enjoy.
Puss Julia  ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback