Today 14/11

Hey beautiful.
Idag har varit en ganska chill dag faktiskt. På förmiddagen i skolan satt jag vid en dator och skrev klart min intervju i engelskan, så imorgon blir det att redovisa steg 22. Efter det, vid cirka 10 tiden gick jag in till matte föreläsning på steg 18, och det gick väl bra.
På eftermiddagen satt jag, Nelly, Moa S och Filippa i ett grupprum och hade hur kul som helst. Vi satte även ut kvinnans och mannens könsorgan på en bild, eheh och så skrev vi klart instuderingsfrågorna i so:n om genus och jämställdhet mellan kvinnor och män. Så de gick ganska bra. Sen gjorde vi ju annat under tiden, alltså pausade och hade kul. För mycket jobba blir inte bra, man måste ta en stund till lite skratt emellanåt.
Och nu är ju inte Hannah i skolan förrens på måndag, för hon åkte till england idag. Jag saknar henne redan. Det känns så tomt i skolan utan henne. Sad face.
 
Men ja, livet fortsätter och imorgon blir det laboration om kvinnans menstration eller hur man stavar det, så det blir väl intressant antar jag..
Och så är det franska! Kul kul.
Det kommer kanske ut en ny del i novellen lite senare, så håll utkik, annars kommer det upp imorgon.
 
Enjoy.
Puss Julia ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback