X Factor

HEJ BLOGGEN!
Äntligen fredag, vilket betyder x factor! 
Sitter just nu och ska smsa in en röst på Isak. Är sjukt rädd att han ska åka ut och vill verkligen inte det. Han är så bra och så gullig, så jag vill ha kvar honom ett tag till, tack. 
Vem hejar ni på?
Egentligen vill jag inte att nån ska ut, fast om jag måste välja blir det nog j.e.m eller Benny. Jag vet att alla säger att de tycker att j.e.m är så bra, men  bra är dem faktiskt inte. 
 
Idag var jag i skolan. Egentligen skulle jag redovisa min engelska som jag har väntat på att bli klar med nu i ett par veckor, men jag gick inte ens in i redovisningsrummet, för jag såg att Christel hade fullt upp som det var. Rummet var fullproppat..
Men jag redovisade i alla fall 50% av musikdelen denna terminen. Vi skulle spela Love is all around på gitarr, eller ja bara början. Det gick ganska bra. Fick ett C, så det gick bra, men ville förstås ha högre betyg. Menmen.. 
Nästa vecka blir det att redovisa trummor och det kommer nog att gå mindre bra, haha. Kan det verkligen inte alls, men jag får väl öva nån dag nästa vecka innan redovisningen. 
 
Som ni kanske ser så ser designen inte jättefin ut, men jag håller på att fixa den så att den ska bli snyggare och så. Ville ändra lite, så jag ska väl hålla på med bloggen lite ikväll under tiden jag väntar på att x factor resultaten ska komma in och sen kolla vem som åker ut. 
Jag hoppas att ni kommer att tycka om en nya designen. 
Puss Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback