6 februari 2013

Hey
Idag har varit en ganska lugnt dag. Niorna hade nationella prov nästan hela dagen, så det var ganska lugnt på skolan. Jag redovisade ett mattesteg som äntligen har blivit avklarat, steg 19. Det gick skitbra, så jag hoppas att jag får bra betyg, hehe. 
Sen har jag pluggat en massa till provet som egentligen skulle vara till imorgon, men det blev flyttat till fredag istället, yey. Så nu har jag mer tid att plugga till det som tur är, för det behövdes verkligen. 
Efter skolan gick Nelly och jag till bibblan för att jag skulle låna en ny bok att läsa. Tyvärr så var alla Nicholas Sparks böcker utlånade, så det fick bli New Moon, andra delen av Twilight på engelska. Dom är också sjukt bra, och böckerna är jättetjocka, så nu är det bara att läsa på. 

Nu har jag i alla fall precis pluggat klart för dagen. Det kanske blir att jag läser på lite till provet precis innan jag bestämmer mig för att sova, men det får jag se. 
Jag ska just nu byta om till träningskläder och trampa lite på vår maskin där nere och sedan blir det samma pass som igår och efter det blir det lite frukt för min del. 
Har ju godisförbud, så jag får inte äta godis alls.... Det får bli chips eller popcorn för min del, eller bara frukt..
Kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback