Pitch Perfect night

Hey aca-bitches! Haha, kan inte få det ut hjärnan.. Har nästan precis kommit hem efter en väldigt trevligt dag och kväll med Nelly. Dagen började med prov i historia, som jag faktiskt tyckte gick ganska bra, efter det så blev det oförberett i spanska, vilket gick helt okej. Läraren sa "muy bien" så jag antar att det gick bra. Sen hade vi typ bara idrott och så, vilket faktiskt också va ganska kul för någon gångs skull. Vi spelade fotboll och jag var o samma lag som Filippa, så det gick super duper, hehe. Efter skolan tog Nelly och jag tåget till Lund och först fikade och handlade snacks till senare när vi kollade på Pitch Perfect på bio. Det var typ premiär på den idag. Jag kanske skriver en recension om den senare. Den var faktiskt väldigt bra enligt mig och Nelly.
Sen tog vi bussen hem och direkt hemma så var jag tvungen att städa hos kaninerna.... Men det tog inte jättelång tid och nu ligger jag i sängen och tar de lugnt. Smsar lite med Hannah som tyvärr va sjuk idag, men jag ska sova hos henne imorgon, så det blir mys. Har inte träffat henne på två dagar nu, så saknar henne..
Hoppas er dag har varit super, för de har min.
Puss - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback