Plugg

Tjenixen!

Detta lovet har väl varit helt okej. Det började med feber, förkylning och huvudvärk som sedan satt i i cirka fyra dagar. Inte nån vidare bra start. Sedan har jag bara tagit det lugnt, varit på IKEA, emporia och kollat bio med kompisar. 
Idag är det bara en massa pluggande och läsande för min del nu innan skolan börjar imorgon igen. Piss. Orkar verkligen inte med skolan nuförtiden, det är så tråkigt. Har nu kommit in på jättetråkiga steg i svenska, engelska, matte och de andra språken och kurserna är jättedryga. Nu tänker ni säkert att "gud vad hon är negativ", men jag brukar faktiskt inte vara det. Tycker bara att det vi håller på med nu inte är något för mig och jag är inte intresserad av sådant.. 

Men anyway, så har jag inte haft tid med att skriva filmrecensioner, men det kommer väl snart när jag har mer tid antar jag. Håll ut, säger jag bara!


Puss
- Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback