Träningspass

Tjosan!

Har just tränat lite här hemma. Blev inte att jag åkte iväg någonstans, eftersom jag har varit hemma och pluggat det mesta av dagen sedan jag kom hem ifrån skolan. 
Vi har prov på torsdag i samhälle och historia, tror jag att det är ja.... Men det är i alla fall sjukt svårt och jag kan knappt något alls, så jag känner verkligen att jag kommer att faila på detta provet. Inte bra. 
Jag får plugga satan i skolan och sen hemma imorgonkväll. 

Men i alla fall så bestod mitt träningspass av cirka 20 minuters träning på vår maskin som man "springer" på, 35 situpps, 15 armhävningar, 1 min plankan och 1 min något som man håller upp benen på, vet inte vad den heter. 
Men så ett ganska lugnt träningspass idag, mest för att jag ska komma igång lite mjukt sålänge. Jag har inte tränat sedan förra året, helt sjukt. 
Efter träningen blev det fruktsallad som syrran hade fixat och sen blev det att sätta sig här och börja skriva lite.
Blir skjutsad till skolan imorgon, så kan stanna uppe lite till ikväll, hehe!
Men aja, ska nog kolla film eller något nu.

Puss
-Julia  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback