Ikväll 27/1-2013

Tjosan.

Efter shoppingen idag så har jag tagit det ganska lugnt. Jag har vikit lite tvätt som är mitt, ätit, myst med lillen(min kanin) och pluggat en ganska stor del av kvällen.
Vi ska ha prov i skolan på torsdag i biologi. Genetik och Evolution. Inte alls kul. Jag förstår knappt någonting alls, därför har jag suttit ikväll och jobbat satan med det. Det har väl gått ganska bra, men jag är ändå orolig inför provet. Tror verkligen att jag kommer faila.. Men jag hoppas på det bästa.
Imorgon får jag i alla fall skjuts till skolan av Albins pappa, så det blir sovmorgon, vilket även betyder att jag kan läsa lite längre ikväll. Nice!
Boken som jag läser nu är jättebra. Den heter The last song. Ni kanske har sett filmen med Miley Cyrus och Liam Hemsworth. Filmen är också jättebra. Ifsäg så är boken på engelska, men den är sjukt bra ändå. Älskar Nicholas Sparks.
Kan göra en bokrecension till den senare om ni vill.
Jepp, det var nog allt jag hade att skriva just nu.
Kika in senare för dagens låt och musikvideo.

-Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback