Plugg..

Tjosan bloggen!
Sitter just nu och har för ett tag sedan pluggat klart för kvällen. Skrev klart hela sammanfattningslistan till provet på torsdag, så jag hoppas att allt är rätt nu, så är det bara att läsa på det så mycket som det går.
Jag började direkt när jag kom hem och jobbade till halv sex tiden ungefär, för då åt jag och sen fortsatte jag att jobba tills ungefär 20 minuter sedan.
Skönt att ha det gjort.
Nu lyssnar jag bara lite på musik och snackar lite med folk på facebook och bara tar det lugnt. Mamma och syrran är inte hemma ikväll, så jag får väl gå ner och göra pappa lite sällskap sen, han ser så forever alone ut..

Imorgon blir det konfa efter skolan med my wonderful friends. Efter det blir det väl mer plugg och sen sova.
Hoppas eran dag har varit kul.
 
-Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback