Saturday

Tjena
Tänkte egentligen blogga i förrigår, men hade jetlag fortfarande då, så jag var jättetrött när jag kom hem ifrån skolan.. Och igår var jag med Hannah hela kvällen & natten, så det blev inget bloggande.
Men nu har i alla fall Hannah åkt hem. Vi har haft jättekul. Har ätit en massa godis och spelat in en massa videosar, haha. Sen så kollade vi på lite film, det blev The Notebook, som är helt underbar och så kollade vi på nån som Nelly hade tipsat om, kommer inte ihåg vad den hette, men den var faktiskt ganska bra.
Älskar verkligen att kolla på film, så jag får väl kolla lite ikväll eftersom jag inte har annat planerat. Egentligen skulle Hannah ha färgat mitt hår, men det blev inte så. Vi orkade inte med det, men jag tror att syrran kanske kan göra det på mig senare idag.

Annars blir dagen väldigt tråkig. Faktiskt.. Jag får kanske se till att plugga lite. Vi fick instuderingsfrågor i torsdags som jag egentligen kan göra klart, om jag inte har annat för mig. Och så måste jag börja träna lite igen. Känner att kondisen är urkass. Tänkte springa lite på vår joggingsmaskin idag, men jag får se om jag orkar. Är ganska trött eftersom vi inte gick och la oss förrens halv tre - tre inatt.
Nästa helg blir det antagligena att träffa Emelie. Hon kommer till mig på fredag efter skolan och så vet jag inte hur länge hon stannar. Antingen åker hon hem på lördag eller så blir det på söndag. Vi får se när hon blir trött på mig och vill åka hem, haha.
Men aja, hoppas eran dag blir rolig!
- Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback